Οργάνωση

Albanian Bulgarian English French German Italian Japanese Russian Spanish Ukrainian
Τελευταία Ενημέρωση
07-12-2017 19:41

   

    ? Το Σχολείο:  timoni

Πρόσφατες δημοσιεύσεις


Designed by:
kou_vas kou_vas under danemm ordering

Εκλογές στο 6ο λύκειο. Εκτύπωση
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ - ΑΡΘΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ
Συντάχθηκε απο τον/την Αποστολίδης Πάνος & Γουδέλη Γιασεμή   
Κυριακή, 18 Νοέμβριος 2012 18:49

Εκλογές 5μελών & 15μελούς της σχολικής περιόδου 2012-2013

kalpiΟι σχολικές εκλογές αποτελούν ένα από τα δικαιώματα των μαθητών και αποσκοπούν στην καλή λειτουργία τόσο στο επίπεδο κάθε τμήματος ξεχωριστά όσο και ολόκληρης της μαθητικής κοινότητας. Μέσω των εκπροσώπων τους, δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να καταθέσουν αρχικά τις προτάσεις τους και να εκφράσουν τα ενδεχόμενα παράπονα και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν. Οι εκπρόσωποι αυτοί μεσολαβούν, ώστε να διατηρηθούν αγαστές οι σχέσεις μεταξύ των μαθητών και του διδακτικού προσωπικού. Λόγω της σημασίας αυτού του θεσμού ρωτήσαμε τους μαθητές ποια είναι τα κριτήρια με τα οποία θα ψήφιζαν τους καταλληλότερους προς εκπροσώπηση. Από την έρευνα προέκυψαν τα εξής αποτελέσματα:

Έρευνα και αποτελέσματα.

Την Τρίτη 2 Οκτωβρίου διεξήχθησαν οι εκλογές των πενταμελών. Από το πρωί οι υποψήφιοι προσπαθούσαν με ποικίλα επιχειρήματα να πείσουν  τους συμμαθητές τους να τους εμπιστευτούν με την ψήφο τους. Τελικά η εφορευτική επιτροπή μετά από προσεκτική καταμέτρηση ανακοίνωσε και κοινοποίησε τα αποτελέσματα στη σχολική κοινότητα. Εκπρόσωποι των μαθητών εκλέχτηκαν οι κάτωθι:

 

Α ΤΑΞΗ

Τμήμα Α1

Πρόεδρος: Δεμιρτζόγλου Ελισσάβετ

Γραμματέας: Γεασίμου Μάγδα

Ταμίας: Αργυρέλης Θεόδωρος

Μέλος Ελευθεριάδου Μαριάννα

Μέλος: Γεωργιάδης Λάζαρος

Τμήμα Α2

Πρόεδρος: Θεοφίλου Κωνσταντίνος

Γραμματέας: Καζαντζίδου Άννα

Ταμίας: Κοϊμτζίδης Συμεών

Μέλος: Κελέσης Ιωάννης

Μέλος: Ηλιάδης Ελευθέριος

Τμήμα Α3

Πρόεδρος: Μουλλάϊ Ντανιέλ

Γραμματέας: Κωνσταντινίδου Θωμαή

Ταμίας: Κωστάκης Νικόλας

Μέλος: Μαγκαφάς  Φώτιος

Μέλος: Κουρτζίδου Κυριακή

Τμήμα Α4

Πρόεδρος: Πάπαρης Αναστάσιος

Γραμματέας: Σιδηρόπουλος Κωνσταντίνος

Ταμίας: Μωυσίδης Αβράαμ

Μέλος: Μπουράκης Παναγιώτης

Μέλος: Παναγιωτίδου Ηλιάννα

Τμήμα Α5

 

Πρόεδρος: Σιδηρόπουλος Ελευθέριος

 

Γραμματέας Χιόνης Δημήτριος

  

Ταμίας: Σπανός Αναστάσιος

 

Μέλος: Ρωμανίδης Χαράλαμπος

 

Μέλος: Χατζηγιαννάκος Αθανάσιος

 

Β ΤΑΞΗ

Τμήμα Β1

Πρόεδρος: Βασιλούδη Άννα

Γραμματέας: Αλίνι Τζούλια ? Παρασκευή

Ταμίας: Αναστασιάδης Στάθης

Μέλος: Γενικόπουλος Εμμανουήλ

Μέλος: Καραμανλίδου Πηνελόπη

 

Τμήμα Β2

Πρόεδρος: Καμπουρίδης Κωνσταντίνος

Γραμματέας: Γουδέλη Γιασεμή

Ταμίας: Δαλακούρας Δημήτριος

Μέλος Καγιόγλου Γιώργος

Μέλος: Γεωργιάδου Θεόκλεια

Τμήμα Β3

Πρόεδρος: Λαλένη Νέλη

Γραμματέας: Κωστής Ιωάννης

Ταμίας: Καράγιωργας Χρήστος

Μέλος: Λιόλιος Κυριάκος

Μέλος: Κωστίδης Κωνσταντίνος

Τμήμα Β4

Πρόεδρος: Πεχλιβανίδης Κωνσταντίνος

Γραμματέας: Πετρίδης Κωνσταντίνος

Ταμίας Σαλωνίδης Παρασκευάς

Μέλος: Ραμαντάνης Σταύρος

Μέλος: Μυλόπουλος Χρήστος

Τμήμα Β5

Πρόερδος: Τυπάδη Κατερίνα

Γραμματέας: Τσιγαράς Ιωάννης

Ταμίας: Σκοπελίτης Νικόλαος

Μέλος: Στεφανίδης Νικόλαος

Μέλος: Τσιλικίδης Γεώργιος

 

Γ ΤΑΞΗ

Τμήμα Γ1

Πρόεδρος: Γεωργιάδης Αναστάσιος

Γραμματέας: Αργυρέλη  Ελένη

Ταμίας: Γούδα Ευαγγελία

Μέλος: Δαμιανίδης Γεώργιος

Μέλος: Βεζυρτζόγλου Ιωάννης

Τμήμα Γ2

Πρόεδρος: Κοϊδάκη Στεφανία

Γραμματέας: Κύρου Σπύρος

Ταμίας: Κατρακάρη Αγγελική

Μέλος: Ιωαννίδου Αναστασία

Μέλος: Πατσαρός Θεοχάρης

Τμήμα Γ3

Πρόεδρος: Μορφίδης Ανέστης

Γραμματέας: Μιζίου Κέισι

Ταμίας: Νεφραίμ Ελίζα

Μέλος: Κώτση Κωνσταντίνος

Μέλος: Παπαδοπούλου Αλεξάνδρα

Τμήμα Γ4

Πρόεδρος: Σαρηγεωργίου Αλέξανδρος

Γραμματέας: Τσιρίδης Γεώργιος

Ταμίας: Μιχαηλίδης Δημήτριος

Μέλος: Τζίτζιος Ιωάννης

Μέλος: Τρυποσπίτη Ζωή

 

Στη συνέχεια, την  11η Οκτωβρίου οι μαθητές κλήθηκαν να ψηφίσουν για το 15μελές του σχολείου. Οι υποψήφιοι ήταν 38 και ο ανταγωνισμός μεταξύ τους ήταν μεγάλος. Όλο το σχολείο συγκεντρώθηκε στο αμφιθέατρο με σκοπό να μιλήσουν στο κοινό οι υποψήφιοι. Καθένας απ? αυτούς με τον δικό του προσωπικό ύφος προσπάθησε να κερδίσει την εμπιστοσύνη και την ψήφο και των μαθητών. Την επόμενη μέρα, αφού έγινε η καταμέτρηση ψήφων, θα γινόταν ψηφοφορία για την εκλογή του προέδρου. Δεν φτάσαμε σε αυτό το σημείο καθώς υπήρχε μια ένσταση που αφορούσε την εγκυρότητα του αποτελέσματος. Μετά την επανακαταμέτρηση η εφορευτική επιτροπή ανακοίνωσε τα τελικά αποτελέσματα για την εκλογή του δεκαπενταμελούς μαθητικού συμβουλίου.

15μελές σχολικού έτους 2012-2013:

ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ

ΠΑΥΛΟΣ

ΓΟΥΔΑ

ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

ΛΙΟΛΙΟΣ

ΚΥΡΙΑΚΟΣ

ΤΣΙΡΙΔΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΑΘΑΝΑΣ

ΑΓΓΕΛΟΣ

ΜΟΣΧΙΔΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΜΟΡΦΙΔΗΣ

ΑΝΕΣΤΗΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ

ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ

ΔΑΛΑΚΟΥΡΑΣ

ΡΗΓΑΣ

ΚΩΣΤΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ

ΚΩΤΣΗ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

ΠΕΤΡΙΔΗΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΤΣΟΥΛΙΜΠΡΚ

ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ

ΤΥΠΑΔΗ

ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΕΛΕΝΗ

 

Την Τρίτη 16η Οκτωβρίου μετά από ψηφοφορία μεταξύ των μελών του δεκαπενταμελούς, πρόεδρος ανεδείχθη η  Ευαγγελία Γούδα, αντιπρόεδρος ο Κωστής Ιωάννης και ταμίας η Τσούλιμπρικ Αλεξάνδρα.

Παραθέτουμε κατόπιν τη συνέντευξη της Προέδρου:

ΕΡΩΤΗΣΗ: Γιατί έβαλες υποψηφιότητα;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Θεωρώ πως όλοι πρέπει να συμμετέχουν στα κοινά. Το   σχολείο είναι σαν μια μικρογραφία της κοινωνίας. Αν δεν ενδιαφέρεσαι γι αυτό, τι θα σε κάνει να ενδιαφερθείς για την κοινωνίας της οποίας μέλος θα είσαι στο μέλλον;  Η συμμετοχή και το ενδιαφέρον είναι πολύ σημαντικά καθώς έτσι παίρνεις θέση στις αποφάσεις που παίρνονται για εσένα.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Τι σημαίνει ο ρόλος του προέδρου για σένα;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Νομίζω πως ο ρόλος του προέδρου είναι κάτι πολύ παραπάνω από την οργάνωση  παρτυ και τη συγκέντρωση χρημάτων για τις εκδρομές. Θεωρώ πως ο πρόεδρος θα πρέπει να προάγει την αγάπη για το σχολείο και να δίνει στους μαθητές ένα κίνητρο να πηγαίνουν σε αυτό με χαρά κάθε πρωί. Θέλω να δημιουργήσω ένα θετικό κλίμα για τους μαθητές, μια θετική ενέργεια, και να στις τάξεις να μην υπάρχουν μόνο 25 άτομα που δεν βλέπουν την ώρα να φύγουν από την βαρεμάρα. Έχουμε καταπληκτικούς και ενδιαφέροντες καθηγητές που μπορούν να μας προσφέρουν πολλά, εμείς όμως είμαστε σε θέση να τα εκμεταλλευτούμε;  Εγώ σαν πρόεδρος θα προσπαθήσω να οργανώσω διάφορες εκδηλώσεις για να προβάλουμε τα διάφορα ταλέντα των μαθητών. Άλλοι ενδιαφέρονται για την μουσική, άλλοι για τα σπορ ή τη ζωγραφική, θέλω να πιστεύω πως μέσα από εκδηλώσεις θα καταφέρουμε να κάνουμε το σχολείο τόπο όπου ο καθένας μπορεί να προσφέρει κάτι. 

ΕΡΩΤΗΣΗ: Είπες πως θες να πετύχεις μια θετική αντιμετώπιση του σχολείο από τους μαθητές. Πως σκοπεύεις να το κάνεις αυτό;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Θέλω να πιστεύω πως θα φτάσουμε σε ένα σημείο στο οποίο τα παιδιά θα θέλουν να έρχονται σχολείο. Πρέπει να το δούμε σαν κάτι παραπάνω από 7 ώρες μαθημάτων. Πρέπει να το φανταστούμε σαν ένα χώρο συνάθροισης όπου συναντιόμαστε με τους φίλους, όπου μαθαίνουμε αλλά και δημιουργούμε. Πιστεύω αυτό θα γίνει με το φέρεις τον κατάλληλο άνθρωπο για να ενημερώσει τα παιδιά πάνω στα θέματα που τα ενδιαφέρουν και την οργάνωση πολλών δραστηριοτήτων.. Έχουμε σπουδαίο και ενεργό σχολείο που προσφέρει πολλά στους μαθητές, ας τα εκμεταλλευτούμε. Πρέπει να εμπνεύσουμε τους μαθητές

ΕΡΩΤΗΣΗ: Ποιο είναι το σημαντικότερο σου μέλημα;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Θέλω να εξαλείψω την απαξίωση του σχολείου από τα μυαλά των μαθητών. Νομίζω ότι η απαξίωση και η παραμέληση της μόρφωσης θα μας οδηγήσει στην καταστροφή.  Γενικότερα, δεν θεωρώ ότι υπάρχει κάτι στην υποδομή που χρειάζεται άμεση αλλαγή. Οι εγκαταστάσεις του σχολείου είναι σε καλή κατάσταση, δεν χρειάζεται να είμαστε πλεονέκτες, υπάρχουν σχολεία σε πολύ χειρότερη κατάσταση. Είμαστε από τους τυχερούς. Για όποια καταστροφή του χώρου εμείς είμαστε υπεύθυνοι. 

ΕΡΩΤΗΣΗ: Τι νομίζεις ότι σε κάνει την κατάλληλη πρόεδρο;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Δεν πιστεύω ότι είμαι καλύτερη από κάποιον άλλον απλά πιστεύω ότι έχω στόχους και θέλω να τους υλοποιήσω μέχρι το τέλος της χρονιάς. Θέλω να κινητοποιήσω τους πάντες. Ενδιαφέρομαι για το σχολειό, και πιστεύω ότι αυτοί που νοιάζονται, είναι αυτοί που μπορούν να αλλάξουν τα πράγματα. Βέβαια, αυτό εξαρτάται και από την ανταπόκριση των μαθητών. Ξέρω πως έχουμε δραστήρια παιδία που θα ενδιαφερθούν για τα μελλοντικές δραστηριότητες του σχολείου. 

ΕΡΩΤΗΣΗ: Κάτι πολύ γενικότερο. Είσαι μια κοπέλα που δίνει πανελλήνιες και φαντάζομαι φιλοδοξείς να περάσεις κάπου. Παρόλα  αυτά επικρατεί η άποψη πως με την υπάρχουσα  πολιτικοοικονομική κατάσταση, δεν υπάρχει μέλλον για τη γενιά μας και η μόρφωση όπως και οι μαθητικοί μας αγώνες είναι άχρηστοι. Ποια η άποψη σου;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Υπάρχουν παιδιά που ασπάζονται την άποψη ότι δεν υπάρχει μέλλον οπότε πιο το νόημα της παιδεία. Μέγα λάθος. Η παιδεία είναι το όπλο μας, η άμυνα μας . Γενικά, πιστεύω ότι το μέλλον μας το δημιουργούμε εμείς. Έχει επικρατήσει μια κατάθλιψη σε ένα ολόκληρο έθνος. Είναι τόσο λυπηρό. Νομίζω ότι η έλλειψη μόρφωσης είναι υπεύθυνη γι αυτό. Ο μορφωμένος ξέρει να κρίνει και δεν απογοητεύετε από τα πολλά και αβάσιμα που ακούγονται. Η μόρφωση είναι η άμυνα μας, η ασπίδα μας. Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Κάτι άλλο που θα ήθελες να πεις;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Να έχουμε αγάπη για τη μόρφωση, ελπίδα, υπομονή και να μάθουμε να πολεμάμε. Να έχουμε πάντα χαμόγελο και θετική αντιμετώπιση στις δυσκολίες. Ας τολμήσουμε να ονειρευτούμε. 

scroll back to top
Τελευταία Ενημέρωση στις Παρασκευή, 30 Νοέμβριος 2012 09:22
 
?? Επιστροφή